Müügi- ja tagastustingimused
Veebipoe jaroslava.ee (edaspidi Veebipood ) omanik on FIE Jaroslava Astrova (registrikood 14432074 ), Asukohaga Meeliku 22/3-233
Käesoleval kasutustingimused reguleerivad FIE Jaroslava Astrova (Müüa) ja ostu sooritanud isiku (Ostja) vahel õigussuhteid ostmisel-müümisel Veebipooes.
Eesti Vabariigi seadused reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamise tekkivaid õigussuhteid.Hind.
Müüal on õigus muuta e-pooe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu. Muudatused kajastuvad Veebipooe hinnainfos.
Hinnad, allahindlused ja kaubavalik võivad erineda Müüa jaekaupluste kaubavalikust, allahindlusest ja hindadest.
Tootekirjeldus on esitatud Veebipooes kauba juures ning sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.
Hinnad on märgitud Veebipooes toodete juurde. Ostmise ajal hinnale lisandub kättetoimetamise tasu, kui toodete eest ei ole määrgitud teisiti. Kättetoimetamise tasu kuvatakse tellimuse vormistamisel
Juhul kui kaupa ei ole võimalik tarnida kauba mis tahes põhjusel, teavitaksesellest Ostjat esimisel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Makseviis
Meie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja.
Meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
Makse tehakse eurodes ja maksevahendaja on Maksekeskus AS.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Kauba kohaletoimetamine Eesti piires SmartPOSTi ja Omniva pakiautomaatidesse et asuvad peaaegu igas Eesti linnas.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul .
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile jaroslava.astrova@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile jaroslava.astrova@gmail.com või helistada telefonil: +372 55 848 73.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.
Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile jaroslava.astrova@gmail.com või helistada telefonil: +372 55 848 73 .
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Iluteenuse osutamise üldtingimused
Üldtingingimused reguleerivad Kliendi ja Jaroslava Astrova õigusi ja kohustusi teenuse osutamise puhul.Kliendi lon võimalik avaldada soovi vastuvõtule registreerimiseks telefooni teel +37125584873, e-posti aadressil jaroslava.astrova@gmail.com või Facebooki messengeri kaudu.
Klient vastuvõtule registreeritud, kui Jaroslava Astrova esitanud kliendile sellekohase kinnituse.
Esitatud registreerimistaotlused kinnitakse 1 päeva joksul. Kui klient ei ole saanud selle aja joksul registreerimise kohta kinnitust,on klient kohustatud teenuse registreerimiseks ise Jaroslava Astrova ühendust võtma.
Klient teavitab Jaroslava Astrova esimesel võimalusel kui temal ei ole võimalust reistreerimise ajal vastuvõtule tulla kuid vähemalt 48 tundi enne vastuvõtu algust telefooni teel +372 5584873 .
Juhul kui klient hilineb enam kui 15 min,on Jaraslava Astrova õigus teenusest keelduda ja nõuda kliendilt hinnakirjas nähtud tasu teenuse osutamiseks valmisoleku kulude katteks. Klient tasub teenuse eest hind, et kehtib vastuvõtu registreerimistaotluse päeval ja on avaldatud Jaroslava Astrova veebilehel jaroslava.ee
Jaroslava Astrova on õigus hinnakiri muuta.
Mõnul juhul objektiivsetel põhjustel, näiteks spetsialisti haigestumine või mis tahes põhjus, miks teenust on võimatu osutada, on Jaroslava Astrova õigus lükata teenuse vastuvõtt.
Teenusest keeldumise põhjused
Jaroslava Astrova on õigus teenuse osutamise keelduda järgmistel juhtudel:
- klient hilineb rohkem kui 15 min
- klient ei anna teenuse osutamiseks piisavalt informatsiooni
- juhul kui Jaroslava Astrova ei saa suhelda keeles, millest klient aru saab
- ebakõla tõttu protseduuri vastunäidusega või soovimatu reaktsiooniga ptotseduurile
- kui klient on Jaroslava Astrova võlgu varasemalt osutatud teenuste eest
- karmi kohtlemise korral kliendilt Jaroslava Astrova suhtes.